Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum TERMER Strona Główna

Forum TERMER Strona Główna » PC » Call of Duty 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Call of Duty 2
PostWysłany: Czw 10:57, 27 Kwi 2006
wrona
Administrator

 
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Wydawca polski: Licomp Empik Multimedia
Wydawca oryginalny: Activision
Data wydania polskiego: 11/2005
Data wydania oryginału: 10/2005
kategoria: gry pc • fpp • akcja • strzelanina • taktyka • multiplayer
platforma: PC (DVD)
Oryginalna strona gry: [link widoczny dla zalogowanych]

Call of Duty 2 to kontynuacja poprzedniej gry o tym samym tytule. Już w tej chwili uznawana jest za najmocniejszym rywalem GTA: San Andreas do miana pecetowej gry 2005 roku.W Call of Duty 2, podobnie jak poprzednio, duże znaczenie odgrywa fabuła, główni bohaterowie oraz spektakularne wydarzenia, w których biorą udział. Akcja gry toczy się w latach 1941-1945 i - tak jak w pierwszej części - ma
kilku bohaterów.Po stronie angielskiej walczy sierżant Davis, żołnierz 8 armii dowodzonej
przez generała Bernarda Montgomery’ego. Jego historia zaczyna na Czarnym
Kontynencie, gdzie walczy z Afrika Korps Rommla; trafia do El Alamein, a następnie do Tunezji. Stamtąd przebija się do Włoch i rusza w głąb Europy.Drugim bohaterem jest Amerykanin, należący do rangersów żołnierz o nazwisku Taylor, który ląduje na froncie zachodnim w czasie operacji Overlord.
Później rusza na Berlin, gdzie spotyka ostatniego bohatera gry, Rosjanina.Kosołow to czerwonoarmista z Moskwy, zwerbowany w chwili, gdy Niemcy zbliżają się już do tego miasta. Jego kampania obejmuje też okolice Stalingradu oraz marsz na zachód.
- po zakończeniu każdej z misji gracz może wybrać, w którego z bohaterów
chce się teraz wcielić (i na który z frontów trafi). ozgrywka jest bardzo złożona, gdyż nieprzyjaciele atakują
grupowo,współpracując ze sobą - ubezpieczają się, w razie potrzeby zachodzą od flanki bądź wycofują się, by zaatakować znowu. Obserwują sytuację na polu bitwy i dopasowują swoją taktykę do wydarzeń.
- w czasie walk gracz może korzystać z kompletu nowoczesnych (jak na tamte czasy) urządzeń pojawia się około 15 nowych rodzajów broni, nie zabraknie ównież tych już sprawdzonych w części pierwszej
- nowością jest zerwanie z liniowością poszczególnych misji - gracz ma swobodę w sposobie wykonywania większości zadań
- mnóstwo dialogów w wykonaniu 113 profesjonalnych aktorów
- wspaniała muzyka w wykonaniu orkiestry symfonicznej
- świetnie wykonana grafika: cienie, efekty atmosferyczne i cząsteczkowe
(np. naturalne mgły snujące się nad ranem, deszcze, śnieżyce, burze
piaskowe, dymy wylatujące z haubic, efekty eksplozji)
- bardzo szczegółowe lokacje
- niemal całkowicie zostały usunięte z gry skrypty odpowiedzialne dotąd za przebieg akcji



Minimalne wymagania systemowe:
Procesor 1,4 GHz
Karta graficzna 3D, 64 MB kompatybilna z DirectX 9.0c.( NVIDIA GeForce2

Ultra, ATI Radeon 8500- lub nowsze)
Karta dźwiękowa 16 bitowa kompatybilna z DirectX 9.0c
DVD-ROM 2x
4.0 GB na nieskompresowanym HDD (+600 MB na plik wymiany Windows)
Pamieć 256 MB Ram(zalecane512 MB Ram)
Windows XP/2000 i nie działa na 95/98/ME/NT
Mysz lub klawiatura
Wymagania dla wielu graczy
TCP/IP i sieć LAN (TCP/IP)
szerokopasmowy dostęp do internetu
gra w sieci LAN wymaga karty sieciowej
Niektóre karty graficzne 3D moga nie być zgodne z funkcjami 3D Call of Duty2.

Part 1



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: djnfvue
login 1: djnfvue1
login 2: djnfvue2
login 3: djnfvue3
login 4: djnfvue4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART1 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part01.rar

Part 2



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: regfregeg
login 1: regfregeg1
login 2: regfregeg2
login 3: regfregeg3
login 4: regfregeg4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART2 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part02.rar


Part 3



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: egegergergf
login 1: egegergergf1
login 2: egegergergf2
login 3: egegergergf3
login 4: egegergergf4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART3 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + p2m
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part03.rar

Part 4



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: rgergerr
login 1: rgergerr1
login 2: rgergerr2
login 3: rgergerr3
login 4: rgergerr4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART4 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part04.rar

Part 5



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: regdfvgre
login 1: regdfvgre1
login 2: regdfvgre2
login 3: regdfvgre3
login 4: regdfvgre4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART5 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part05.rar

Part 6



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: ergedfgergerg
login 1: ergedfgergerg1
login 2: ergedfgergerg2
login 3: ergedfgergerg3
login 4: ergedfgergerg4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART6 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part06.rar
Tu jest tez sd4hide> rr.rar

Part 7



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: rerfvberg
login 1: rerfvberg1
login 2: rerfvberg2
login 3: rerfvberg3
login 4: rerfvberg4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART7 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part07.rar

Part 8



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: ergergerr
login 1: ergergerr1
login 2: ergergerr2
login 3: ergergerr3
login 4: ergergerr4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART8 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part08.rar

Part 9



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: rgergerrer
login 1: rgergerrer1
login 2: rgergerrer2
login 3: rgergerrer3
login 4: rgergerrer4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE
PART9 =358 MB (bajtów: 376 334 357)podzielony na 144 segmenty + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part09.rar

Part 10



DOWN UP KONTO P2M kodowanie
Yahoo __/__ Walla __/__ o2
login 0: leeonnen
login 1: leeonnen1
login 2: leeonnen2
login 3: leeonnen3
login 4: leeonnen4
haslo: (|kF7yYTnKjkodJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk

CODE
PART10 =350 MB (bajtów: 367 650 506)podzielony na 141 segmentów + rar
Po zassaniu wypakować segment p2m i plik "JPG na p2m .bat" z rara do jednego katalogu
kliknąć na "JPG na p2m .bat" > po zmianie rozszerzenia wywalić plik bat i rar no i scalać
po scaleniu zmienic nazwe i dodać rozszerzenie > 1.part10.rar

localized_polish_iw10.iwd




DOWN UP KONTO P2M kodowanie
__ Walla __
login 0: ushuha
login 1: ewfasfaga
login 2: asfasga
login 3: asgaga
login 4: aergagae
login 5: aergaeg
haslo: (|i6CpZcZ9YQYdJSzR7KJMlg==|) D: p2mforum.tk
CODE19 segmentow +p2m =55,3 MB (bajtów: 58 075 360)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:04, 29 Kwi 2006
Robert

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Suepr gra. Działa. Dzienki Wojtas. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Call of Duty 2
  Forum TERMER Strona Główna » PC
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin